Sjuka..

 
Måndag. Vi är hemma alla tre. Jag mådde dåligt hela lördag eftermiddag, både jag och Henke trodde att det berodde på att jag ätit otroligt lite vid lunch. Men innan vi skulle gå och lägga sig så besökte jag toaletten och blev därmed portad till soffan i vardagsrummet. Jag sov asdåligt pga vår kamin som sätter igång sig själv var 15:e minut men i övrigt så mådde jag bra. Även igår mådde jag bra även om det märktes att jag inte var helt kry. Idag mår jag precis som vanligt.
 
Henke då. Han fick springa till toaletten av andra anledningar hela natten. Plus ta Lucas. Han mådde också bättre på eftermiddagen igår men fortfarande orolig i magen. Idag mår även han bättre.
 
Och inatt, vid femtiden då var det Lucas tur. Han kräktes ner halva sängen och jag sprang in med honom i badkaret. Där klädde jag av honom medan han fortsatte och kräkas. Sen fick han sitta där och duscha sig själv medan Henke slängde in allt i tvättmaskin och jag tvättade Lucas. Lucas är pigg och glad men han får inte äta för mycket, inte dricka för mycket heller. Utifall att. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0