Första natten


Ja men då har vi spenderat vår första natt i huset. Vi har packat upp nästan allt, allt är istort sett på plats i köket men det ligger saker överallt! Det tar ett tag innan man hittar rätt plats till rätt sak. Speciellt i köket. Där måste man ju tänka till hur ofta man använder en viss sak och lägga den nära spisen till exempel. Men jag vet nu vart allt finns så nu ska bara Henke lära sig det. Blir en rolig vecka för honom. 

Kommer att uppdatera med bilder när det börjar bli klart. Hallen är snart klar tror jag och där är jag riktigt nöjd över vår lösning. Den ska jag verkligen visa sen. Alla Pintrest-timmar när jag egentligen ska sova har varit bra i den bemärkelsen. Sen måste man ju känna sig fram. Nu ska vi visserligen göra om väggarna i hallen så om vi sätter en spegel på väggen men ångrar oss innan vi hunnit göra om, ja då är det ingen fara på taket. 

Men nu ser jag mest fram emot att få hem Lucas så vi får busa på tomten! Det kommer bli en fin dag idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0