Mors dag

 
Söndagen den 25 maj. Mors dag. Vaknade till en solig och varm dag igen. Termometern visade 17 grader (!!) kl 6 på morgonen. Puh. Kommer bli varmt och svettigt idag med. I eftermiddag kommer mina föräldrar och syskon och firar oss, jag fyllde i tisdags och H fyller på tisdag. Har bakat min favorittårta på morgonen, marängtårta. Och hittills har den blivit perfekt! Väntar på den sista botten som svalnar lite i ugnen, så att den inte ska sjunka ihop direkt. Ska bli så gott! Mmm.
 
Och Lucas hade inte glömt att det var morsdag, fick ett fint grönt paket av honom som innehöll en brödlåda. Perfekt! Lucas vet precis vad jag behövde. :)
 
 
 
 
Min fina glada prins. Är så glad att jag får vara din mamma! ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0