Kosläpp och nya skor


Vi ligger ju inne på sjukhus denna helg. Lucas fick feber igen i fredags så på kvällen blev det värre så vi åkte in. Hans värden hade blivit väldigt mycket sämre på några timmar så de började med antibiotika.

Det innebar att vi missade lille Leos dop. Vi har aldrig träffat honom tack vare Lucas sjukdom och för att det helt enkelt inte passat när Johanna och han varit hemma i Järna. Så det var jäkligt tråkigt. Men vi har ett sjukt barn och även om han inte hade haft leukemi så hade han kunnat bli vanligt sjuk närsomhelst.

Idag skulle vi åka på kosläpp och det fick vi också! Vi fick permission eftersom Lucas inte hade feber. Så vi mötte upp Joakim, Carro och Emilia och for vidare mot Julita. Kan helt ärligt säga att det var för mycket folk, vi kom sent och var lite stressade och fick halvbra platser. Jag vill att Lucas ska få uppleva sånt här så vi kommer fortsätta åka varje år men då ska vi åka i tid. Och packa picknick. För det var kul att se kossorna springa runt och råma och stångas men det hade varit helt klart bättre med en bra plats och mer tid. Så på återseende kosläpp.

Och när vi åkte hem så stannade vi på Tuna Park för att käka lunch. Det var rätt lite folk och det var riktigt skönt pga Lucas värden. När vi ätit klart så sa vi hej då till familjen Sipola/Blomgren och vi gick vidare för att hitta nya skor till mig. Allt var i stort sett ballerina och mina fötter passar inte i ballerina har jag lärt mig så vi gick vidare till Skopunkten. Där hittade jag två par tygskor, ett par vita och ett par mörkblå, och ett par sandaler med enbart två tunnare remmar. Som jag letat! Ful solbränna men så praktiskt i sommar när jag ska jaga efter Lucas. Nu måste jag bara hitta ett par snyggare skor så är jag redo för sommaren! Slängde ungefär 10 par skor för någon helg sedan, både sommar och vinterskor och allt var svart, så det var dags för en liten uppdatering. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0