Ångrar mig djupt..

 
Varför? Varför investerade jag inte tidigare. Tänk så mycket bättre allt blivit då. Det skulle varit värt varenda krona. Men nu har jag äntligen tagit tag i det. Jag har köpt mig en extern blixt. Har bara provat den hemma hittills och jag är såå jävla nöjd! Är inte den dyraste blixten, kanske är väldigt amatörmässig men jag blev väldigt inponerad av resultatet! Ska fota massor nu innan den 17:e maj, då måste jag kunna alla funktioner bra eftersom jag ska fota ett bröllop. Tänk vad mycket bättre bilder mina andra brudpar hade fått om jag investerat redan då. Men de bilderna blev charmiga på sitt sätt. Nu känner jag mig mer som en fotograf. So bring the work to me!
 
Med den nya blixten
Utan blixt
 
 
Igår fick vi åka hem från sjukhuset också. Så jäkla skönt. Tyvärr är Lucas hängig idag men han har ingen feber tack och lov så jag hoppas det inte blir någon heller. Han sov dock hela natten i hans säng och det var så grymt skönt att efter fyra nätter i en trång sjukhussäng, där Lucas fått mer plats än mig, få sova på 90 cm alldeles själv. Ja förutom en karl som helt plötsligt skulle ligga nära så det blev jättevarmt.. Så idag blir det en lugn dag med tvtittande, film och lek när Lucas känner sig pigg. Som just nu, han sitter på golvet och pillar med lite leksaker.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0