Kickstart dag 7

 
Igår så hade jag bestämt mig för en fuskdag med träningen. Men det blev en fuskdag vad det gäller maten också. Jag följde nämligen med ett par vänner till huvudstaden, och att släpa med 1,5 liter vatten och 280 gram kvarg med 100 gram hallon var inte aktuellt. Så igår blev det lite vatten, nästan en hel pizza på Vapiano och ett vitlöksbröd, en grillad oxfilé med råstekt potatis som mat. Ja och frukost såklart, som jag även där fuskade på. Åt äggulan och åt bröd och drack ett litet glas oboy. Det gör jag inte om. De andra fuskdagarna ska jag försöka hålla strikt på maten och vattnet. Men en dag i veckan kan jag skippa träningen. För de tre kommande veckorna har vi en heldag varje vecka då jag inte kommer hinna träna. 
 
Nästa helg ska jag jobba till kl 14 på lördagen. Men, då äter jag mitt mellanmål och sedan drar jag och tränar efter, eftersom Lucas ska sova hos mina föräldrar. Men söndagen ska åter få gå i shoppingens tecken då jag och Henke ska åka upp till Kungens kurva och gå på Dormy, Ikea och avsluta med en bio, bara vi två. 
Helgen efter det så är det midsommar, och då ska vi iväg hela dagen igen. Och helgen efter midsommar så kanske vi ska till Gröna Lund, eller hitta på något annat på kvällen så det beror på vad det blir.
 
Men i övrigt så går det fortsatt bra. Man får ju ändå fortsätta äta i stort sett allting, men i begränsad mängd. Det kommer jag nog fortsätta med sedan, för tusan, men behöver inte så stora portioner för att bli mätt. Den enda maträtt som kommer bli svår att inte ta mer av det är min thaimat. Den är ju så goood!
 
Och jag kan heller inte motstå att väga mig, så igår vägde jag mig, efter 6 hela dagar så hade jag gått ner 1,9 kilo. Idag så hadejag gått upp ett kilo igen. Men då var det fuskdag igår, och det var gott. Skönt att slippa tänka på mat hela tiden. Men nu är det tre veckor kvar drygt, så nu tar jag nya tag och ska snart äta dag åttas första mellanmål, för att sedan gå och träna när gymmet öppnar kl 10. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0