Dag 2 träningsvärk

 
Dagens träning gick åt skogen den med. Tog med mig Lucas till gymmet, lyckades köra 10 minuter på crosstrainern för att Ebba och Frida passade Lucas. Första omgången övningar gick bra, men när andra konditionen kom så gick Lucas ut ut lilla salen, finns trappor som går nerför alldeles i närheten så jag kunde inte alls koncentrera mig. Försökte få honom att sitta still med hans leksaker men nej då! Var bara att packa ihop och gå hem. Var så arg att jag gick utan mina ytterskor. Så jag fick gå tillbaka senare på dagen. 
 
Väl hemma så kunde jag i alla fall göra klart dagens träning, men med en grinig Lucas i samma rum. Om det fortsätter såhär med Lucas så kommer jag aldrig lyckas, för jag vill inte träna allt för sent heller.. 
 
Annars har dagen gått bra. Glömde dock att äta en knäckemacka med skinka till lunch och ett äpple till andra mellanmålet så det fick jag lov att äta vid kvällsmålet. Är riktigt nöjd med tiderna för alla måltider. Är jobbigt att behöva äta var tredje timme, men Lucas äter ju samtidigt så jag glömmer i alla fall inte. Svårare är det att dricka 2 liter vatten om dagen. Känns som att jag inte gör då mycket mer än att kissa på dagarna. Haha
 
Uppdate tisdagmorgon: Som alltid när jag skriver på mobilen så glömmer jag bort att skriva om det jag skrivit om i rubriken. Trots att jag inte gjorde klart träningen i söndags så fick jag träningsvärk. Det innebär att jag gjorde något rätt ändå. Igår fullföljdes ju ändå träningen, trots mitt avbrott, och idag gör det mer ont. Idag får jag hjälp av Lisa att passa Lucas så idag ska det nog gå bra. Hoppas jag. Dags att börja dricka vatten.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0