Äntligen var det vår tur!!

 
Länge har vi letat. Enda sedan vi flyttade senast. Letat efter ett hus där vår familj kan bo och trivas. Och äntligen har vi hittat ett hus. Efter att varit med och budat på flera som känts rätt så var vi återigen kära i ett hus. Denna gången med en massa pirr i magen. Så fort telefonen plingade till i måndags så blev jag så nervös att jag knappt vågat tittat vem som skickat.
 
Och i tisdags kväll så var det i stort sett klart, ingen mer ville vara med och buda. Men först nu så är det helt klart. För nu har vi skrivit det första kontraktet. Vi ska snart flytta igen! Till ett hus. Vårt hus! Överlycklig!
 
 
 
Bilderna är från Hemnet.
 
Flytten blir i höst, i slutet eller början av oktober. Och har vi tur, så vill våra familjer komma och fira jul hos oss i år. För det har varit en dröm. Att jag ska få ha familjerna hemma hos oss och fira jul.
 
Och det innebär att vi bor i den centrala lägenheten i lite mer än tio månader. Och det är tillräckligt. Börjar bli lite livat på de fina sommarnätterna. Nu får vi komma ut lite på landet, men ändå nära stan. Längtar så!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0