Vuxentid

 
Igår så var jag och Cecilia på bio. Vi började med att äta på Nils Grill och Bar. Jag bjöd på mat och bion, även om jag också gick gratis på bion då jag fått biobiljetter, eftersom Cissi snart fyller år. En mycket lyckad kväll med trevligt sällskap, god mat, mycket bra film och en promenad i kvällsmörkret. 
 
Vi såg "The secret life of Walter Mitty" och jag måste säga att den var mycket bra. Rolig och två gånger fick jag gömma mig i händerna då man blev ordenltigt rädd mitt i filmen. Haha. Och man blev ju inte lite sugen på att bara sälja allt man äger och har och resa. Resa till Island bland annat där de är i filmen. Men med ett litet barn så får de tankarna vila några år. Men fan vad jag skulle vilja göra det. Bara dra och resa i ett år. Vara lite äventyrlig. Utan Lucas så hade jag lätt övertalat Henke och vi hade åkt, men det blir ju svårare med ett litet barn, ja som dessutom är sjuk.
 
Och jag hoppas det blir en favorit i repris på kvällen igår. Man behöver komma bort ibland. 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0