Vilken dag!!

 
Idag har allt gått undan. Till max. Och detta handlar återigen om Lucas. Haha. Tänk vad ens liv ändras när ett barn gör entré. Förlåt för det enformiga men idag är jag så glad och stolt över Lucas.
 
Imorse så sa Lucas mamma. Nöjd. När Henke kom hem från gymmet så satt jag med Lucas inne på hans rum och Lucas stod framför mig och höll mig i handen. Helt plötsligt släpper han taget och står själv, i fem sekunder. Och inte nog med det. När vi skulle gå och handla så sitter jag igen på golvet med Lucas ståendes och Henke sätter sig framför mig. Lucas börjar gå när jag håller honom runt bröstkorgen och jag släpper varpå Lucas tar hans första två steg innan han fattar att ingen håller i honom och han stupar framåt. Allt gick så fort så jag vet inte riktigt om det räknas, men kul var det!!
 
Nu har Henke precis lämnat lägenheten. Lucas sover, han somande i hans säng idag igen efter bara 10 minuter , 20 minuter igår, och jag sitter och virkar och kollar hockey!!?? Det var det spm lämnades på tvn när Henke och Jocke gick för att bowla. Kul för dem och ja, kul för mig som får virka i min ensamhet!! Nu hoppas jag bara att Lucas fortsätter sova så jag får vara mer ifred. :)
Martina
2014-03-01 @ 20:39:01

Leo säger också mamma. Så roligt :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0