En bra dag

 
Motivationen tryter men jag ska iväg till gymmet idag. Spinning ikväll. Om femtio minuter rättare sagt. Ska bli kul men jag har laddat helt fel idag. Druckit alldeles för lite vatten och glömde äta en frukt som mellanmål. Jaja, jag får köra efter dagsformen helt enkelt.
 
Idag har jag och Lucas haft besök av Ena och Dean. Vi åt fruktsallad och pratade och pratade. Mysigt och trevligt. Lucas kan ju inte sitta still en längre stund så det var bara att stänga dörren mellan hallen och vardagsrummet och gå runt, runt, runt i vardagsrummet. Det funkade. Och nu kryper Lucas nästan jämt. Så skönt att se. Och han vågar släppa oss mer och mer också när han står plant. Hoppas han snart kan gå själv, för jag borde ju egentligen gått ner flera kilo under dessa veckor då han velat gå och gå och gå.. 
 
Nej, dags att ladda inför träningen. Kanske slänger in lite squats också efter. Få se vad jag orkar. 
Lucas flörtar med alla..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0