Hembakta scones och hemmagjord varm choklad

 
Glad Andra Advent!
Här vaknade lilleman först, som vanligt, och då jag var mest nykter igår, då vi varit på 30årskalas, så gick jag upp med honom kl 7. Jag blev otroligt sugen på nybakat så jag sökte reda på snabba scones och hittade ett recept HÄR. De blev supergoda och Lucas gillade dem. Och då jag inte dricker kaffe eller te så gjorde vi varm choklad, till Lucas stora glädje.
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Blir till att gå ut på förmiddagen eller eftermiddagen, beror lite på när pappan i huset tänker vakna. En sak som är helt säker, det är att jag ska lägga på en hårdvaxolja på vårt nya fina bord från Mio. En bild på det kommer när allt är klart och alla stolar är ihopskruvade. För det fick man göra själv. Och det är inte Ikeamöbler. Det är trögt att försöka få ihop allt, men samtidgt så blir det så mycket stadigare. Man kanske skulle sluta handla på Ikea? Nej, haha, vem försöker jag lura.
 
Men jag har blivit mer medveten om att köpa begangnat, så ett par bilder på mina små fynd kommer med tiden. Är så nöjd och glad så jag nästan kan spricka! :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0