Nytt

 
Tänk vad roligt det är att köpa hus. Trots att jag sagt att det ska få ta tid att köpa möbler och inredning till huset så har vi ändå lyckats köpa en del, ja Henke har faktiskt sagt ja till det mesta. Idag var det rea på Mikii när vi gick förbi, där såg vi de tallrikar som vi velat köpa. Dock så visade det sig att de inte alls var gjorda i de material som vi önskade så de fick vi glatt låta stå kvar på hyllan. Däremot så hittade vi två nya "gratäng"formar, en liten och en stor, som fick följa med hem. Då får jag slänga minst en som ännu inte blivit nerpackad. Perfekt. 
 
Och så hittade vi denna underbara matta ( det är en matta bredvid texten här om det inte riktigt framgick av bilden) .Den kommer från horredsmattan och passade mig perfekt i smaken. Jag vill ju få in mer färg i vardagen. Jag är så trött på att bara ha vitt. Men tror mig, vitt är så snyggt så mycket möbler kommer ändå vara vita. Men det är ju faktiskt rätt tråkigt om allt är vitt. Men ändå ska vitt vara basen. Äntligen har det gått in i min skalle. Jag tror dock att Henke tvekar lite ännu, men han ser inte i sitt huvud hur bra det kommer bli. Och jag har ju tur. Minst en gång om året så åker han ju bort en hel helg. Oj, oj, oj vad det kommer att renoveras i mitt tycke och smak då. ;) Omväxling förnöjer!
 
Jag har även fått upp ögonen för en sprayfärg som jag snart kommer att beställa. Vad jag ska använda den till blir dock en överraskning. Ja, jag ska ju spraya något med den såklart. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0