Närmare och närmare

 
Det är och har varit dålig uppdatering här. Jag har inte känt något sug att blogga och sedan är jag ju, lets face it, ingen storbloggerska som behöver känna press att leverera. Detta är ju min lilla öppna dagbok, där jag skriver ibland, när jag har lust. Och lusten har infunnit sig igen.
 
Idag gör jag inte många knop, skulle behöva lägga ifrån mig Lucas som just nu sover i min famn och fortsätta packa inför flytten. Vi har fått en veckas tidigare inflytt och det känns grymt skönt. Men då känner jag lite press ändå. Måste hitta möbler vi vill ha och få iordning allt tills dess. Jag har sagt att det får ta den tid det tar att möblera huset, det enda vi måste köpa direkt är nya soffor och så ska vi göra iordning Lucas sovrum. Han kommer få bo i det ena tills det andra, hans rum, blir färdigrenoverat. Jag tittar såklart på saker till hela huset på alla möjliga sidor, viket jag egentligen inte borde eftersom det egentligen inte är aktuellt. Men ibland ser man något och får en idé. Då sparar jag den till senare. Vi ska ju ändå snart flytta till hus!
 
Något som jag totalt fastnat i är Pinterest, och framförallt Ikea Hacks. Vilket går ut på att man tar en Ikeamöbel och gör något nytt med den. Vare sig det är måla om den eller bygga ihop med något annat så är jag kär i denna del på Pinterest. Ibland ser man inte att det är en Ikeamöbel. Och jag sa till Henke, varför har man inte fått sådana idéer själv, och vips så har jag fått en idé. Hur det blir får ni se när det är klart, måste pitcha idén till Henke bara. :) Han är ju ändock snickaren i familjen och eftersom han får skriva ihop det som jag vill ha det så är det bra om han tror att det funkar. 
 
En sak som jag ska ta tillvara på är detta lilla fiffiga tips. Hur enkelt som helst, ska framföra det även på jobbet till broschyrer sedan.
 
Det är kryddställ från Ikea, 29:-/st. Tar inte jättemycket böcker,
men är lite annorlunda mot vanliga tavelhyllor. 
 
Robex Lundgren
2014-08-05 @ 19:31:14
URL: http://ghgumman.blogg.se/

åh va söt

Malin m
2014-08-08 @ 23:46:52
URL: http://gotlandsdarling.blogg.se

Oh tack för tipset!

Svar: Så lite så. ;)
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0