En månad kvar!

 
Om en månad så är huset vårat. Då har vi fått nycklarna, blivit av med pengar och fått nya lån. Vi är nog på väg hem från Ikea med våra nya soffor, om de ens finns hemma. Nu börjar verkligen nedräkningen. Till vårt egna hus. Med en tomt som vi kan springa runt och leka på med Lucas. Som han älskar det. Blir lite svårt när man har asfaltsdjungeln utanför här.
 
Och tills dess att vi flyttade hade jag lovat mig själv att virka klart en sak jag börjat virka på för länge sen. En kudde. Och nu häromdagen hade jag inte mycket kvar så jag gav mig fan på att göra klart den. Och igår blev den klar. Den ska få pryda vår säng sedan, i nya huset. Även om denna var långtråkig att göra så blir det snart fler kuddar!
 
Framsida och baksida på kudden.
Nöjd blev jag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0