Planering

 
Livet är lite lättare nu än för några månader sedan när Lucas fortfarande gick under den tuffa behandlingen. Vi kan träffa andra utomhus som inomhus. Självklart är vi lite försiktiga fortfarande när det kommer till sjukdom, även en vanlig förkylning, men nu vet vi att Lucas tappar väldigt mycket när han blir sjuk. Vill inte upprepa det igen. 
 
Idag så slog det mig att jag ville åka på kosläpp i år. Tror att Lucas skulle tycka det är kul och självklart vill även jag se det. Henke får köra så han är tvungen att åka med han med. Så jag gick in på Arlas hemsida och anmälde oss till Julitas kosläpp. Tyvärr är vi borta när det är i Eskilstuna, annars hade det varit närmare att åka dit såklart. Men det ska bli riktigt kul, eftersom det är så populärt så är det verkligen något jag vill göra med Lucas. Helst varje år. Kul med lite utflykter med familjen ibland. Annat än att åka och shoppa. 
 
Och det som är extra roligt är att ett par kompisar och deras dotter redan hade bokat att åka till Julita. Och så har jag nämt det för ytterligare ett par andra kompisar. Mysigt att åka iväg flera. Detta ser jag verkligen fram emot. 
 
Just nu sover Lucas. Chockerande visst? Haha. Jag har hunnit virka två mormorsrutor. Funderar på att göra en filt eller kudde, men jag tror att jag måste ha mer garn om jag ska göra filten. Vilket är tråkigt då jag inte alls gillade det garnet som jag köpte massor av. Men jag måste använda upp det innan jag får köpa nytt.. Hoppas det räcker till en kudde bara. :)
 
Funderar på att göra omvända färger också i kudden. Måste tänka..
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0