Dreams of music

 
Drömmar är bra märkliga ibland. Inatt handlade drömmarna övervägande om musik och olika killar. Henke, du behöver inte vara orolig, det var bara killar som sjöng. Jag var inblandad i någon låt som var från 50talet tror jag det var och så vár en gammal klasskompis till mig, Joakim, helt grym på något med techno om man en "sjunger" i det. Han spelade iofs något liknande Singstar men satte vartenda ord! Haha. Ja just det, till 50tals låten så dansade vi också!
 
Det som jag inte varit med om på väldigt länge är gravid/förlossningsdrömmar. Jag har, vad jag minns och vet, bara drömt om bebisar eller liknande två gånger. Kan det vara för att jag inte är speciellt nervös, ännu.. Ang förlossningen i alla fall. Det enda är nog nålarna och sprutor isåfall. Kan komma att ändras nu när jag snart går hem och inte kan tänka på något annat.
 
Och ang att jag snart går hem, igår och i onsdags drömde jag om jobbet. Bägge gångerna har det varit fullt med folk som ska handla, det är nära stängningsdags och jag springer runt till alla för att hjälpa till med tapetval. Kan det vara så att jag har lite ångest att jag inte ska jobba på ett och ett halvt år? Det är ju ändå jag som vill ha det såhär. Haha. Blir nog bättre när jag väl har något att fylla dagarna med. Vår lilla bebis!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0