Jag ljög..


Ja igår ljög jag! Kvällens plan, att ta det lugnt i soffan framför en film, var en lögn. I själva verket så var jag hos min vän Nanette tillsammans med en massa kompisar. För att ha en överraskningsvälkommenhemfest för vår fina vän Cecilia. Alla var på plats vid kvart i sju. Malin och Cissi hade varit och käkat och skulle komma vid sju. Nettan var så sjukt nervös för hon visste inte hur hon skulle avslöja oss som hade gömt oss i sovrummet. 

När dörren väl öppnades så skrek alla suprise!!! och Cecilia skrek nog högst av rädsla (hon såg våra skuggor innan hos såg vad det var för något) och glädje. Hihi. Det var såå kul! 

Och hela kvällen så pratades det gamla minnen. Oj oj oj. Vid halv tio så rörde jag mig dock hemåt. Lucas hade skrikit i 40 minuter och även fast Henke sa att han kunde stå ut så kunde jag inte sluta tänka på det så det blev en relativt kort kväll för mig. Men när jag vän kom hem så hade han precis lugnat sig och vi kom inte i säng fören halv tolv, tolv.




Nettan
2014-01-18 @ 02:35:56

Lyckat blev det :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0