Fynda?


Ja det blev en sen kväll ikväll. Och som den vuxna människa jag är så börjar det pirra i magen. Barnet i mig börjar leta sig fram. En orolig natt där jag kommer vakna flera gånger för att det är julafton.. Om 13 minuter.

Men nu när jag ändå är vaken så tänker jag vara vaken till efter tolv. För då hoppas jag att campadre ska gå ut med en kampanj som jag är intresserad av och hoppas ska passa min plånbok. Får se om 12 minuter.

Sen ska jag försöka sova.. 
Hanna
2013-12-28 @ 22:13:07
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Hoppas att julen blev fin, och att den där kampanjen på Campadre kom upp :)

Sv: Nä, träleksaker med ljus och ljud tror jag är svåra att hitta..Elsa är ju så pass stor nu att hon gillar sånt hon själv kan göra ljud med (typ maracas), så då blir det ju lite lättare :)


Svar: SV: Julen blev kanon men lite besviken på Campadrekampanjen. Den koftan jag ville ha fanns inte med. ;)
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0