Över en vecka sen

 
Rubriken kan man tyda lite som man vill. Eller ja, det finns två sätt. Antingen är jag sen som i efter eller så är det tidsmässigt sen. Jag kan tycka att det handlar om både och. Förra lördagen så fyllde min vän Nettan år och då åkte jag till bowlinghallen där de skulle spendera kvällen, bara för att gratta henne och överlämna en present från mig, Malin, Fatima och Oskar. Och det är just det, som jag glömt bort att skriva om. Men bättre sent än aldrig.
 
Hela gänget som festade loss i bowlinghallen
Och Lucas fick vara hos Nettan.
 

Av alla bakisbilder och fyllebilder jag såg dagen efter så verkade det som om det hade riktigt roligt och det hade självklart varit roligt om jag hade varit med, men det funkade inte just då eftersom Lucas inte tog flaskan så bra.
 
Nanette
2013-05-05 @ 09:47:09

Det var så kul att du kom förbi och sa hej :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0