Lite vardagslyx på torsdagskvällen.

 
När vi hade ätit klart så kände jag att det var dags att ta en litet fotbad. Sagt och gjort så fyllde jag min lilla balja med varmt vatten och lite tvål. Var så skönt att stoppa ner fötterna i vattnet då det blir ganska jobbigt när man går mycket på jobbet. Sedan filade jag fötterna så nu är de babylena. Ska nog låna pappas fotbad som han fick i julklapp för något år sedan när vi åker upp i helgen, då ska jag bada fötterna varje dag!
 
Och idag hoppas jag att jag orkar sitta uppe för att kolla på Jamie Olivers Jul, inte för att det börjar sent men med ryggontet så orkar jag inte så länge i soffan som jag skulle vilja. Har två dagar i rad gått och lagt mig i sängen för att avbelasta ryggen mer och Henke har undrat vart jag tagit vägen. Haha.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0