Värdelös


Ja, det är precis vad jag är. Att jag klarade mitt och Lisas vad är jag superglad över men däremot så tränar jag inte tillräckligt mycket. Räcker inte med en gång i veckan eller en gång i månaden. Helvete! Var ju på gymmet i måndags och det kändes såklart bättre än sämst. Och så idag kände jag mig sugen på en joggingtur. Efter drygt femhundra meter så var jag tvungen att börja gå raskt. Däremot så joggade jag den sista kilometern så det är jag stolt över men det är alldeles för dåligt, men nu låter det som en ursäkt men löpning har ju adrig varit min starkaste sida. Men det kan ju bli!

Så ska löpningen i New York
bli ett startskott för mig? Ska försöka löpa två gånger i Central Park i alla fall. Ska få med mig Lisa alla gångerna! Nu ska jag dock laga mat och sedan fortsätta packa. Är snart klar. Lyckades få ner vår gamla väska i den nya så vi reser med en väska och kommer hem med två. Typ. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0