Hemfärd


Nu lämnar vi snart sol
, bad och underbara kvällar. Lite sorgligt för vi har haft det förjäkla bra på semestern. Funnit nya vänner och träffat gamla. Jag sitter ensam på hotellrummet och är nyduschad. De andra kommer snart en och en för att göra sig klara de med. Taxin går inte fören om tre timmar men jag känner inte att jag måste dra ut mer på att vara på stranden. Skönt att i lugn och ro göra sig iordning och kunna blogga en sista gång innan vi är hemma i Sverige igen.

Vi landar runt sex-sju tiden imorgon, måndagmorgon, och det ska bli skönt att komma hem på samma gång. Har nog blivit brunare än vad jag blivit de tre senaste utlandssemestrarna som jag varit på, konstig vore väl annat när vi haft kanonväder alla dagar utom kanske två.

Mamma och jag på Phi Phi

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0