hoppas på ändring


Min julklapp till mig själv är beställd! En premumeration på en tidning. Och inte vilken tidning som helst utan otroligt duktiga Emelie Ohlssons tidning. Jag tog chansen till ett kanonerbjudande. Emelie Ohlssons blogg har jag läst i snart två år, tror jag det är, och jag har dessutom köpt en av hennes webbkurser. Och jag är supernöjd. Bara en månad efter att jag köpt hennes kurs så tog jag betydligt mycket bättre bilder så det har varit värt pengarna. Men nu hoppas jag på ännu bättre bilder då man också fick med tre andra varor i erbjudandet. Kanske lagom tills jag ska fota bröllopet i december. :)

Sen blir det inte så mycket mer shopping eller nöjen denna månad. Bara Ladies Night då som är nästa vecka! Känns som igår då jag skrev att vi bokat biljetterna. Ska bli jäkla kul!! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0