Klädpanik


Shit. Detta med att försöka spara har gått bra hitills, känner inte att jag köpt något som helst
onödigt men nu börjar jag känna att min garderob behöver förnyas lite, och det ska den göra
också i mellandagarna. Men, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på julafton.
Jag har inga roliga kläder! Fan, jag kan absolut inte ha samma klänning som förra året
och den klänningen som jag ska ha på bröllopet nu på lördag hade jag även tänkt att ha på
nyår, inte för att jag vet vad vi ska göra, kanske blir mysbyxor i soffan och somna innan tolv.

Så nu känns det svårt att hålla sparakontot högt. Får ta en tur i garderoben och se vad jag
har för att se om jag kanske "bara" behöver köpa något litet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0