En vecka..

Om en vecka så sitter jag här och väntar på att vi ska åka till Arlanda.
Vi beger oss väl runt tiotiden, tror jag. Incheckningen öppnar väl först två timmar
innan man ska åka?? Och jag lär ju ändå springa runt här som sist jag skulle åka.
Leta och kolla i resväskan så att allt är medså som tandborstar, hårfön och allt
där emellan.. Får inte glömma något. :P

Nu är det återigen snart dags att gån ner till jobbet. Näst sista dagen på denna
arbetsveckan. Och imorgon efter jobbet ska jag och älsklingen åka upp till
mamma och pappa för att träffa dem, Jonny och Marie och alla grannar.
Vi ska grilla i denna snö. Ska bli skönt!

/A - grillmästaren.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0