Tisdag.

Ligger hemma i sängen. Är lite trött efter gårdagen
och idag. Sov oroligt igår natt och idag och jag
varit igång mest hela dagen.
Men nu ligger jag och lyssnar på musik i vår
sköna säng. Lägger också upp lite bilder från
Thailand på Resdagboken. Hade visst förträngt det.
Bättre sent än aldrig va?

Och nu börjar jag längta tills jag och älskling åker.
Kata Country House ska vi bo på.
Och kollat in hotellet på Google Earth! Så coolt!
Och nu tack vare reseledaren.nu vet jag hur
länge det dessutom är kvar.
170 dagar 17:36.15

Och nu kan jag äntligen lyssna på min nya
favoritlåt gratis. Tack vare Spotify.

1000 nålar - Martin Stenmarck.

Och så ett stort grattis till min barndomskompis
Pontus som idag kl 18.39 blev pappa.
Det blev en flicka som ska heta Melina.

/A - Waiting.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0