Söndag = Städning och tvättstuga

Dagen började med filmen "Ciao Bella".
Inte den bästa filmen kanske men den gick att titta på.
Och nu har vi precis ätit frukost och Henke har hunnit åka
till Clean car för att tvätta bilen medans jag är kvar här och ska
börja städa lite. Måste bli en ordentlig städning nu.
Sist plockade vi inte undan småsaker så efter ett tag
så såg det fan likadant ut igen.. :S

Och imorgon är det löning.. Och självklart får jag fel lön.. :(
Fick inte alla semesterdagar som jag skrivit upp..
Hoppas han kan lösa det så jag får pengarna i veckan!
Då rullar ytterligare 3000 in på kontot. :) Förhoppningsvis.

Men nej, just nu blir jag ju inte av med dammråttorna. :P
Dags att sätta igång med städningen.

Ciao..
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0