Äntligen bokat

Idag bokade/köpte jag biljetter till "Män som hatar kvinnor".
Ska bli så kul och spännande och se filmen.
Jag har precis läst boken igen och såhär i efterhand ångrar
jag det. Jag ville bara vara uppdaterad på vad som egentligen
hände i boken, för den läste jag tyvärr lite för fort första gången.
Och nu vet jag ju vad som händer. Ganska självklart iofs.
Men jag tror filmen kommer vara bra om man utgår från
boken. Ibland brukar ju filmen floppa i jämförelse med boken
men jag tror de har lyckats riktigt bra med filmen!

Ikväll ska jag ta mig i kragen och åka och simma.
Sen en liten promenad hem. Har haft svårt för att ta mig dit
senaste tiden och tyvärr börjar det synas nu. Usch.
Så nu är det dags att börja träna igen.
Ska se till att köpa mig ett par bra löparskor tror jag
så att jag kan springa lite snart! Nu j*vlar! :D
Beach 2009, here I come.

/A -
Jag, fit? Snart kanske...
 
 
Tessan
2009-02-26 @ 22:40:41
URL: http://algoma.devote.se

Take me with you! (beach)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0