Midsommar

Jag började med att åka hem till Åker för att gå till Engelska parken där det
alltid är midsommarfirande. Pappa ställer upp och säljer korv, musik spelas,
lotterier, tipspromenad och självklart lite dans runt midsommarstången och
efter det får alla barn lite glass.
Var jättemysigt och bra väder var det. Träffade massa roliga människor som
jag inte träffat på ett tag. Gick även tipspromenaden med mina syskon och
Lisa fck nio rät tmedans jag bara fick sju. Jag tog inte riktigt samma svar och
vips, så kan det gå. : P

Sedan åkte jag hem till Strängnäs och kollade på film i väntan på kvällen.
Och den kvällen blev det absolut inget av. Jag såg inte en enda människa
sen jag klev av bussen och när jag förväntades börja dricka, ja då var
klockan halv elva och då var jag ju inte alls partysugen. : (
Så denna midsommar blev till slut en tråksommar där jag bara satt hemma.

/A
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0