Glass

Var ett tag sen jag skrev.
Sitter just nu och äter glass. Är sjuk. :(
Men jag har jobbat. Uffe kallar mig "Stålkvinna".
Tittade på en ny lägenhet idag. Den måste renoveras ganska mycket
och pappa började riva ur allt i tanken. Haha.
Hela lägenheten behöver nytt golv, men det tar man ju samma överallt.
Måste byta ut köket och göra om där. Om jag få nu som jag vill
gör vi även en sovalkov i köket. Så man slipper sova i vardagsrummet.
Ganska mycket jobb men jobbar man där man jobbar så.. :P

På lördag är det marknad. Ska även jobba. Sen får vi se vad som händer.
Man vet ju aldrig! :D

Nästa lördag ska jag på kryssning. :P Med fem killar från jobbet. Haha.
Jag, som ensam tjej, med fem singelkillar. haha.
Får se hur det slutar. mohaha.

/ A

Terese
2007-10-16 @ 20:10:26

Vilka är det som mer ska med ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0