Kristi flygare...

Vad betyder Kristi himmelsfärd egentligen? Jag har nog inte riktigt fattat detta fenomen.
Är det för att Kristus, Jesus, flög upp till himlen och inte kom tillbaka någe mer?
Eller kan det vara så att man har hittat fynd som bevisar att människan flög redan
då? Ja. Hm. Om jag sitter här kommer jag inte så veta. Mohaha.

Jobbade idag. Bara i fem timmar så det var lugnt. Blev däremot lite stressad när
varorna kom.. Då  skulle jag ju bara jobba ett tag till. Var ju tvungen att kolla så att allt
var med och ställa in det i kylen, samtidigt som jag skulle passa kassa 2 och fylla
på frukten... Ah ah ah... Men jag lyckades! Gick riktigt bra där.. Och vilka avokader
som kom idag då.. De brukar inte vara så stora. Ungefär som en knuten näve,
men dessa, ojojoj, De var större än blod grape:ar. haha..
Och Niklas kommentar: "Är de hårda???" haha Han är så rolig.

Ska ju jobba imorgon också. 11-20.15. Kan det bli värre? Japp det kunde det!
Ska stänga med Inger och Hanna. Inget fel på Hanna. Men Inger, usch. Och sen
så kan varken jag eller Hanna charken så vi kommer stå som fån imorgon!! Haha.
Kul för oss men kunderna kommer nog bli arga på oss..

Håller på att gör mat för fulla muggar. Idag på menyn: Amandas special, Thaimat!
Så jävla gott. Tack pappa för att du tog med dig maträtten hem när du var där för trettio
år sen när du först var där. Älskar denna mat! En gång gjorde mamma så mycket så
jag åt Thaimat till lunch i en vecka.. Då mådde jag gott... mmmm. Och nu har vi fått
nya kryddor som gör att det blir starkt efter inte ens en kaffesked. mumma!!!!

Nej om man kanske skulle ta och kolla till maten så att inte riset bränner vid.
Kanske kan lägga ut receptet. Hm.. Ja kanske.. haha

Tess
2007-08-18 @ 09:01:11

Jag var på läger hela kristiflygare :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0