Imorgon smäller det!

Har fixat allt nu inför imorgon.
Allt är klappat och klart! Sen är det ju bara frågan om jag klarar
att komma ihåg allt som ska med hemifrån också. Har skrivit en
liten kom-i-håg lapp som just nu sitter på dörren. :)
Kan ju inte komma ihåg allt annars. Blir lite svårt.
På lappen står exempelvis: Champange, fruktkorg, vatten,
påsar och väskor. Hahaha. Jag kommer vara en packåsna imorgon.

Och idag hämtade jag PW vid tåget. Han var med. haha.
Är så kul att han ville och kunde komma. Var ju på hans student
och svettades så det stod härliga till.
Som det ser ut just nu så kommer det inte bli så fint väder
men man kan ju alltid hoppas. Bara det är sol, några enstaka
moln, lagom vind och inget regn så är jag nöjd!

Längtar till alla presenter jag får imorgon!

/A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0