Trötter

Idag när jag vaknade vill jag bara ligga kvar i sängen. Var så varmt och mysigt.
Men som vanligt får man inte som man vill. Lite tråkigt!
Sitter nu på jobbet och lyssnar på musik. La ju över exakt all musik till MP3:n för
ett tag sen för att få bort den från datorn.  Så musik börjar bli lite enformig
även fast det är över 90 låtar. haha.

Ja idag skulle vi ju egenligen ha åkt upp till Stockholm. Men det blev ju inget av.
Skulle verkligen ha varit kul. Får se om man kanske kan åka någon annan dag.
Är ju inte varje dag man får chansen att vara modell.

I helgen ska man till Järna på kräftskiva. Linus fyller så då ska man dit! =D
Har redan köpt de färdig-mördande kräftorna som jag ska äta. mohaha.

Fan, hostar som bara den. Inget kul. Vill ju inte bli sjuk. Inte nu. hm.
Får se hur det går med det.

Och nästa söndag (9/9) ska jag åka och titta på en lägenhet i Strängnäs.
Den är så fiin. Köket är med ekluckor och grön mosaik på väggarna.
Det tråkiga är att det bara är en etta. Men men. Den duger nog.
Sen ska vi inte tala om badrummet. Åh. Det såg ut och vara jättestort och
det är ju ganska ovanligt för en etta. hm. Men som sagt var ska jag åka och kolla
på den, tillsammans med mamma.

Igår var man ju på Persåkers också. Hittade några fina bilar. Snackade en massa
skit med my childhood friend också. Det måste hinnas med varje gång!
Och Nathalie, berätta inte för någon! Hör du det. Mohaha.
Och varför sa jag inte något tidigare? Får jag skylla mig själv! :P

/ A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0