Ekar i vårt kök

 
Lucas har ganska så gällt skrik. Så när han skriker i köket så ekar det eller något. Och idag kom jag på att det måste upp lite gardiner för att motverka detta. Så jag satte mig för att leta medan han åt klart frukosten. Gick in på Ellos utan att hitta något, gick in på Jotex och hittade en rätt snygg hissgardin, vilket jag inte alls tänkt på på Ellos hemsida så jag gick tillbaka dit. Och där hittade jag en gardin jag tror kommer att passa i vårt kök. Och billig var den också. Men så skulle jag mäta och jag får inte ihop det, så får ta hjälp av mattegeniet sen när han kommer hem. Så jag la till den i en "önskelista" och gick in på den. Där stod det Roll up-gardin Amanda och jag tänkte att det står nog Amanda för att jag lagt till den i önskelistan, men blev ändå nyfiken. Gick tillbaka en sida och mycket riktigt, den hette Amanda. Så det var nog lite ödet att jag skulle ha denna.
 
Kan tyckas vara lite tråkig, men samtidigt så kommer vi ha rätt mycket färg
i köket när jag är klar, men hoppas bara att den passar nu då.
 
Ikväll efter jobbet så ska jag åka till gamla lägenheten och städa. Usch så tråkigt men det måste göras. Skulle egentligen göra det i helgen men då vill jag ju helst umgås med mina älskade pojkar. Kanske blir en sväng på lördagen så jag får se allt i dagsljus också men jag hoppas det ska gå snabbt! Enda problemet jag har är att flytta ut kylen och frysen för att städa där bakom. Kommer nog gå åt helvete. 
 
 
 
Lisa
2014-09-24 @ 11:44:05

Är ju precis det mönstret på tallrikarna ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0