Lördagen


I lördags tog vi oss ur lägenheten! Tidigt dessutom. Klockan sex ringde klockan och jag började med att mata Lucas. Det är det är det smidigaste med att Lucas har en sond, man kan mata honom när man själv vill även när han inte vill äta men måste äta. Vid halv åtta så hade vi packat in oss i bilen och begav oss till...

Järna trä. De hade öppet hus och nu när vi inte låg på sjukhus så passade vi på att åka dit. Dels för att shoppa lite och för att hälsa på alla gamla jobbarkompisar. Det var mycket trevligt! Både jag och Henke grundade lite saker. Henke köpte på sig lite maskiner och jag hittade lite ljuslyktor och en trälåda. Sådant kan man få för mycket av, ja ni läste rätt. Man kan få för mycket av vissa saker, men vilken tur då att jag har rensat i den kategorin. Och Lucas då, han skötte sig jättebra. Han hälsade på alla och sedan efter lite mat så somnade han i vagnen.

Vi hann dessutom svänga förbi Lucas faster Linda och hans kusiner innan vi åkte hem. Alltid trevligt att träffa dem även om det blev en snabbis denna gång. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0