Känslorna svämmar över!


Vi är uppe hos mamma och pappa ikväll. En lugn Valborg med andra ord. God mat och Henke, mamma och pappa har dessutom spelat klart Monopol, det har bara tagit fyra kvällar här. Jag satt dock och virkade lite. Har fastnat totalt för amigurumi!!

Och när vi är här då byter mamma blöja på Lucas. Allt för att få egentid med honom. Skönt för mig. Men jag låg med på sängen nu vid senaste blöjan, för drygt tio minuter sen. Och då låg jag och killade Lucas på halsen och där helt plötsligt, på mammas och pappas säng, så skrattade Lucas för första gången! Mamma och jag tittade snabbt på varandra och började själva att skratta och skrika efter Henke så att han skulle komma och höra själv. Men då var han väldigt svårflörtad eftersom vi jublat högt vid första skrattet! Och det var ett så ljuvligt skratt! Jag är överlycklig!

Och här är min första amigurumi, han heter Francis och är från Frankrike, därav baskern och den gröna scarfen.

Anna
2013-05-01 @ 10:44:21
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se

Visst är första skrattet/leendet underbart! Ester skrattar och ler jätte mycket när man pratar och sjunger för henne, hjärtat smälter!

Svar: Lucas är likadan med leenden nu, men han blev väldigt snål på skratt. Har försökt massor sen igår men inget mer. ;) Kommer ju så småningom.
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0