Gott nytt år!


 
Detta är vad vi ägnat några minuter åt mitt på dagen. Förevigat lilla (stora) magen tillsammans på bild. Älsklingen fick slita sig en liten stund från Sverige-Finland men eftersom vi stod precis vid tvn så fick han stundvis kika dit.
 
Vi blir hemma nu på nyår. Båda är småsjuka nu, min mage är inte bättre heller, och vi vill inte riskera att smitta några andra så därför bestämde vi oss för att fira nyår själva, i hemmets lugna vrå i de absolut skönaste kläderna, myskläder! God trerätters middag blir det i alla fall så slutet på 2012 blir bra ändå.
 
Inför 2012 hade jag två nyårslöften. Det ena var att jag skulle fortsätta med det jag hade 2011 som jag höll så bra, att inte äta på McDonalds. Det gick bra fram till sommaren sen var det två helger då vi var ute sent på nätterna och festade och då råkade det slinka ner en cheeseburgare varje gång. Så det misslyckades jag med. Ingen ursäkt men jag var gravid och hade en sjujäkla huvudvärk så det var därför jag föll för frestelsen.
Det andra var att jag skulle lära mig att sticka. Det hade verkligen kommit till användning nu när vi väntar en bebis men jag gav upp direkt när jag försökte läsa en beskrivning som jag hittade på nätet. Haha, jag är så värdelös på att börja och sen vet jag att jag är dålig på att göra varje maska lika "hård" så därför såg mina halsdukar alltid ut som eiffeltornet.
 
I år har jag bara ett nyårlöfte, jag ska fota mer och bli bättre på det. Min inspiration är på väg tillbaka då jag kommer ha det perfekta objektet att fota sedan, vår lilla bebis.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0