The weekend.


Efter jobbet i lördags så hämtade jag upp Lisa och Henke. Vi körde till Södertälje där vi hämtade
upp Johanna, vi tog pendeln till Stockholm och käkade på Jensens Böfhus. Så jävla gott.
Efter det så träffade vi Henkes killkompisar och började röra oss mot Skeppsholmen.
Det var mycket folk när vi kom dit men vi lyckades få bra platser. Det var grymt! Har ju aldrig
sett Hoffmaestro eller Timbuktu men det var som sagt var grymt. Och jag blev verkligen förvånad
när jag såg 60+are där som satt och digga till musiken. Haha. Kanske var deras föräldrar?




Söndagen innebar lite shopping. Vi åkte upp till Dormy där Henke fick handla på sig lite golfprylar.
När vi var klara där så "svängde" vi förbi Skärholmen. Där blev det dyrt för min del.


Tunn stickad tröja, Monki.

Tunn stickad tröja, Monki

Oversize randig tröja, Monki.

Blev två par skor från Skopunkten också. Redo för hösten nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0