Fredag.

Jag har inte riktigt haft tid att skriva i bloggen senaste dagarna.
Jag var ledig i tisdags men då satt jag och pysslade lite. Och så
har jag pysslat lite på kvällarna med till Henkes missnöje.
Han tycker inte att det är lika kul längre. Och jag har väl kanske
gått lite till överdrift själv. Haha. Har så mycket olika saker nu så
jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allt. :P

Och idag så var jag och klippte mig. När jag kom dit så fick jag en
tanke på att man kanske skulle ta och tuffa till frisyren lite men så
blev icke fallet. Jag är nog för feg. Haha. Kanske, kanske till nästa
gång, bokade in en ny tid redan den 22 december. Mikaela sa att det
var lika bra att göra det eftersom alla vill klippa sig då. Och känner
jag att det inte behövs så är det ju bara att avboka tiden och göra
någon annan människa glad.

Nej nu ska jag nog ut och spraya lite vedträn till min julskyltning. :)

/A - nyfriserad.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0