Facebookar..

Jag sitter hemma själv som alla förstår. Lyssnar på julmusik och skriver
med en kompis på Facebook. Fonns inte så mycket att göra här hemma.
Jag har redan ätit, var älsklingen som stod för maten idag. Hur?
Jo, sist vi åt korvstroganoff blev det så mycket över så vi fryste in det och
igår hittade jag den lådan så jag behövde ju bara koka ris! Perfekt!

Jag kanske ska sätta mig och slå in de sista julklapparna kanske? Som jag
skrev förut att jag skulle göra idag. Ta fram de brända mandlarna som jag
har kvar och mysa med ännu högre julmusik och sen kanske
sätta igång en julfilm?



Jag försökt förresten att locka håret förut med plattången. Skulle vilja se
hur jag ser ut i det men det gick inge bra. Om det blev bra på ena sidan
så hade jag redan glömt bort hur jag gjorde sen när jag skulle prova på
andra sidan av huvudet. Får nog prova igen. Och kanske köpa en riktig
locktång? Nej, kanske ska fråga min frisör sen när jag ska klippa mig om
hon kan visa hur man gör för att få det riktigt bra. :) Får se om jag kanske
lyckas själv innan.

/A - ny frisyr??!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0