Torsdag och snart helg.

Idag åkte jag med Henrik till jobbet.
Han var här och sökte lite jobb hos två byggfirmor.
Så nu får vi se hur det blir.
Om jag får bestämma så vet jag vem jag skulle välja. :P

Och nu sitter jag här och längtar till lördag.
Då ska vi antingen till Stockholm eller Skärholmen.
Shoppa lite för de pengar vi fick i veckan.
Byta ut garderoben lite. Uppdatera till dagens mode
och slänga det gamla från förra året. :P
Nej, sådant modefreak är jag ju inte.
Jag köper det jag passar i ju.
Och förhoppningsvis ska jag även köpa systemkameran
på lördag också! Så kan jag sitta och lära mig den på
lördag och söndag! :P

/A - happy face (som alla andra skriver. :P)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0