Fredag och snart helg.

Sista dagen innan helg.
Ska bli skönt att vara ledig igen.
Titta på fotboll hela dagen imorgon och sen dricka lite på kvällen.
Fest hemma hos ett par kompisar. Sedan utgång relativt tidigt
på BK. Usch, vi skulle ha gått ut förra helgen men det blev
ju inte av. Sen innan dess har jag inte varit ute sen innan
vi var i Thailand.
Har de möjligtvis ändrat dansen? Är jag en stofil där nu?
Att dansen är ändrad är tveksamt, men jag kommer nog
vara en stofil med mina 20½ år. Får se hur många
fjortisaktiga 18-åringar det är ute nu då.

Igår var faktiskt jag och Henka duktiga.
Vi var och tränade. :) Var faktiskt skönt.
Så jag ska nog köpa mig ett 3 månaderskort.
Komma igång med lite kondition. Och simma ibland.
Jag körde lite cykling, lite ben, lite mage och så körde
jag roddmaskinen som det sista. Mina armar var helt slut
efter 6 minuter och en kilometer senare. :S
Men det är bara att träna mer så man klarar en kilometer
lite snabbare om några gånger. :P
Men det var som sagt otroligt skönt att röra på sig igen.

/A - stryketränarnas drottning.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0