Slutet gott, allting gott..

Det var en himla mysig julafton i år.
Sol och snö och allt det man önskat sig i julklapp!
Kunde det bli bättre eller? Nej.. Inte enligt mig.

Nu har jag även tagit av mig gipset.
Men usch vad det luktade, tyvärr så luktar
det nu med. Men bara lite. Kan beskrivas som
en pensionär som inte tvättar sig så ofta. Usch.
Och så har jag ont fortfarande. Måste göra en massa
övningar för att träna upp handen igen. Men jag hade bra
rörlighet när hon stressad som fan gick igenom det med mig.
Jag tog bort gipset kvart i tre och fick tid hos sjukgymnast
kvart i fyra, men kom in en timme senare och då
stressade hon allt vad hon kunde. Gillar inte Mälarsjukhuset alls.
Men men, jag får fira nyår utan gips i alla fall..

För som sagt imorgon är det nyår. Det blir år 2010.
Vi ska fira in det nya året med Jocke och Carro.
Blir trerätters och en massa gott att dricka.
Sen blir det lite raketer vid tolvslaget.

Hoppas alla får en riktigt trevlig kväll imorgon.
Ikväll ska jag fira med kräftor för att gipset är borta!

/A - Nej, idag har jag inget bra slut på mitt inlägg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0