Söndag

Otroligt vad man hinner mycket när man är ledig.
Har bara varit hemma denna helg. Riktigt skönt faktiskt.
Idag har jag dels möblerat om, städat, varit på bio och hunnit gått en kort sväng.
Blev riktigt nöjd med möbleringen. Känns mer mysigt nu. Fortfarande saker som
inte är klart men det kommer med tiden.. Även lite mer möbler som jag måste
köpa när jag får råd. Kanske nästa månad?!

Och bion. Jag, Jennipher och Sara W var på Cinema Tomas och såg
"Sex and the city". Bion är för tillfället flyttade till min gamla skola Thomasgymnasiet
för den ska snart flytta ut till gamla P10, där gymnasiet också ligger just nu.
Kändes lite skumt att gå in på skolan igen..
Men filmen var bra. Inte alls lika bra som serien men definitivt värd att se!! : D

/A
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0