Glömsk

Fan vad jag ska vara glömsk då. Tänker inte berätta vad det handlar om men det kan
vara livsavgörande.. :( Helvetes jävla skit!! Usch.

Ja. Idag är det skottdagen. Grattis till alla som aldrig får fylla år. Haha.
Nej ni är ju faktiskt lika gamla som resten av alla andra.. :P

Och igår promenerade man ner till The Phone House och köpte sig en ny
mobil. En Noika 5610 XpressMusic. Är helnöjd. Sorgligt att jag har bundit
upp mig på två år bara. Tänk om jag tröttnar?? Men jag får se till att inte
göra det helt enkelt!



Och ikväll ska jag till Eskilstuna och handla mig lite nya kläder. Eller en klänning
och ett par skor. hihi. Men lite shoppping är aldrig fel. Även fast det inte
blir så mycket utav det denna gång. Har ju tyvärr inte råd med så mycket mer heller.
Man får prioitera andra saker just nu. :P

/A
- Hoppas på det bästa!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0