Jag är så glad

Imorgon är det nyår. 2008 är snart slut. Och jag ska få fira det med min
underbara pojkvän Henrik Östergren.
Men om det blir fest eller en ultimat myskväll med otroligt god mat och
en massa goda efterrätter, det återstår att se. Inget av det känns tråkigt.

Och jag kom på att det jag har i min garderob, det vill jag inte ha på nyår om vi
nu ska festa. : ( Så fick lite panik. Gick in på de hemsidor vars butiker vi har
i Strängnäs. Ingen hade några fina kläder. MEN, så kom jag på Number 18.
Letade fibrilt efter deras telefonnummer. Sökte på google gjorde jag också.
Hittade inget alls. Kom på att jag hade en av deras påsar hemma, så Henrik
fick hjälpa mig att kolla på den. Jag ringde, hittade deras hemsida också.
Men inget svar var det. Skickade ett mail. Testade ringa igen.
Kom fram. : ) Så frågade jag henne hur hon hade öppet nu innan nyår.
10-18 måndag och tisdag. Jävla skit tänkte jag. MEN, öppet nyår mellan
10-14. Jag blev överlycklig! En sten som lämnade mitt bröst typ. : P
Nu har jag i alla fall chansen att hitta något, gör jag inte det så har jag kollat
åtminstone. Hon har så himla fina kläder där. Sist jag köpte en klänning där
så kom hon med klänning efter klänning och alla passade ju. : ( Men man
kan inte få allt här i världen.

Ikväll tror jag att jag ska baka chockladmuffins med hallon på.
De är såå goda! Terese på jobbet brukar göra dem. Hon får dem perfekta.
En gång åt jag faktiskt 6 stycken. De är helt ljuvliga. Kladdiga med de
syrliga hallonen på. Mmmm. Vattnas i munnen redan nu.
Och till råga på allt. Terese har bakat idag. Chockladmuffins med sås..
Längtar till de ställs fram på bordet!

Nej, ta och jobba i det lugna då.. hm.. Bara 9½ timme kvar.

/A - kommer bli tjock av alla goda muffins.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0