Oj oj oj.....

Var ute i lördags. Först var jag med Kenny och hans kompis Dennis
hemma hos Dennis. Fan va kul det var. haha. Sen så gick vi till
Waldermars..  Ojojoj va lite folk det var. Inte så kul.
Efter någon timme så gick vi. De gick hem till Dennis och jag sov
för första gången i min lägenhet. På en luftmadrass. haha.
När jag kom hem igår så sov jag bort mer än hela dagen kändes
det som.. haha.. Var bara vaken när jag duscha, lagade mat
och när jag körde bilen vilket var tur..
Är fan skittrött idag.. Men det kan ju bero på att jag inte gjorde
något annat än sov igår. haha.. :P

Började ju även måla i lördags.. Fan va det var jobbigt..
Har bara en omgång kvar på taket. Fan jag kommer dö
medans jag gör det.. haha.. Trodde jag skulle ha världens
träningsverk.. haha., men det hade jag inte..

På lördag blir det utgång igen. Då ska jag först till Maria
och förfesta och sen är det Irisch night (?) på Waldermars..
Då bara måste man vara klädd i grönt. haha..



Nja.. Maria du vet ju sanningen.. -ler-

/A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0