Två rundor på två dagar

 
Igår tog jag mig till spåret i Uppsala stadskog. Tanken var att jag skulle köra lite intervaller. Efter uppvärmning, en löpning och en promenad intervall så fick jag håll och dessutom så strulade runkeeper där jag skulle ha en timer på intervallerna. Så jag gick resten. Blev 2x3.5 km på lite över timmen.
 
Idag så tog jag mig dit igen. Började med uppvärmning igen och sedan intervallerna. Gick betydligt bättre idag. Mot slutet av löpningarna så var jag tvungen att gå en stund för att sedan jogga igen tills timern lät. Men någon gång efter fem kilometer så pausades runkeeper och detta märkte jag när jag var klar i spåret. Men samma sträcka så drygt 7 km på nästan samma tid. 
 
Jag måste ha så sjukt dåligt löpsteg och flås eftersom det nästan är samma tid som jag varit iväg två gånger. Pinsamt ju. Men det enda som hjälper är att fortsätta träna. Kroppen är inte var den har varit. En gång i tiden så sprang jag ju varvet , i skolan, på 1 minut och 10 sekunder. Undra vad det skulle bli idag?
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0