Framåt och bakåt..

 
Förra lördagen, den 12/10, så var jag iväg på kvällen. Då ringer Henke och säger att Lucas har börjat åla sig bakåt. Och jag missade det. Men Henke missade ju ändå en del innan Lucas blev sjuk.. Snart efter det så började han sitta rakt och fint. Och nu idag så tog han sig lite, lite framåt mer än tidigare. Och när han ligger i soffan, på babygymmet eller i sängen så kommer han upp i krypställning också. Åh det är så underbart med all utveckling! Snart så springer han väl runt här och busar..
 
Och idag har vi haft fullt upp. Först Eskilstuna vid tio. Hemma vid elva. Lunchade medan Henkes mamma och syster kom för att gå ut och gå med Lucas medan vi var iväg i ett ärende vid två. Vi kom hem och Henke for till gymmet. Jag la mig i sängen och sov en stund med Lucas och när Henke kom hem så skulle vi snart iväg igen i ett till ärende och efter det så hämtade vi mat.
 
Så idag blev det ingen promenad som det ska vara enligt schema för mig. Idag fick bli min vilodag. Men imorgon kör jag på igen, så då blir det ingen vilodag på söndag. Jag har ju en fuskdag och då passar väl den dagen jag ändå vilar? Och tusan vad nöjd jag känner mig, med att ha följt schemat i tre hela dagar. Haha. Det är inte länge men det känns som att jag har hittat motivationen! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0